BMI ?

Sitter här och försöker hitta min verkliga kroppsmassa. Lite svårt när alla test visar olika.. Men om jag har förstått rätt så är jag antingen undeviktig, eller naturligt underviktig, det låter så hemskt för det låter som jag har anorexia vilket jag inte har.
Men något som alla test är eniga om är att jag har en kroppsmassa på 17.5, om ni vill kolla eran BMI ( kroppsmassa ) så kan ni kolla här eller bara söka på BMI test på google.
Ville bara upplysa er om det, och det är väldigt viktigt att inte ha en för hög eller för låg BMI, eftersom det kan skada kroppen!

Kommentarer
Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

SV~jo min dag var bara bra :D fick damp på no prov bara hatar kemi grej :(



Blogg: http://fukami.blogg.se/
2011-04-15 @ 15:56:21




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback