GODMORGON!

Vaknade av att solen tog sig genom rullgardinen och väckte mig. En bra väckning om man jämför med dom gångerna då jag vaknar av nån konstig fågel som låter typ: ghaaoaaa ghaaaoaa. Weird...
Aja, för lite tidsupptadering så kan jag säga att vi har gäster från England här. Jätte kul och har inte sett dom sen jag såg ut ungefär såhär :
Med andra ord, det var ett tag sen.

Nu ska jag bara slappa, har jätte ont i huvudet efter gårdagens obekväma bilresa hem, och sen blir det nog faktiskt en påse godis. Jag tror inte diet är något för mig...haha!

Kommentarer
emmaws (a)

svar; händer en lördag som denna? :)



Blogg: http://emmaawhs.blogg.se/
2011-04-09 @ 14:53:15
Simon

Det är så där jag minns dig, men det kanske inte är så roligt att höra... Aja, tider förändras, och så gör även min bild utav människor.



Länge leve livet!



2011-04-10 @ 20:45:19




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback