HEY! YOU THERE!

Har suttit och lyssnat på en och samma låt i ungefär två timmar nu. Någon gissning? Inte? En..liten gissning? Alright..
Tänkte ge er ett lite övertrött inlägg. Jag älskar verkligen de stunder då man blir så flummig att man börjar skratta åt allt. Jag önskar livet kunde vara så för alltid.
Okey, så jag mår piss....thatsitbye!
Nej men det är ju såhär det ligger till hörrni, att jag har klaustrofobi, och när man åker i en fullproppad bil och inte kan andas så mår man väldigt illa! Så det är ungefär så jag känner mig, fyra timmar efter.
Piss... Bara jag som kommit in i denna ålder lite för sent? Euw dom pussas! Nu får BÅDA baciller ! Mähähäh.
Ah hörrni, har börjat planera på ett annat inlägg redan ( asså shiiiiiieeet ), kommer nog upp lite senare ikväll.
Glad valborg på eer!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback