AVSLÖJAR: 10 SAKER OM MITT LIV

  1. Jag är livrädd för zombies, till och med de som visas på barnprogram.
  2. Jag är närsynt och använder linser/glasögon.
  3. Jag älskar bebisar!
  4. Jag önskar mig köksredskap i julklapp.
  5. Jag har bara åkt utomlands 1 gång (England) om man inte räknar med Norge.
  6. När jag var liten var min största dröm att få svart, platt hår och vara lång och smal- riktigt så blev det ju inte...
  7. Jag har ingen bästa vän men en drös med underbara vänner!
  8. Jag har ett IQ över genomsnittet i Sverige och som bara 6 % av befolkningen når.
  9. Under sabbatsåret kommer mitt lördagsgodis bestå av syltlök!
  10. Jag kan inte sova om lakanen man ligger på ligger huller om buller.

Kommentarer
David Wellstam

Du älskar SÄRSKILT Helmer!!! ;)



Blogg: http://davidwellstam.wordpress.com/
2011-08-27 @ 09:05:30




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback