AVSLÖJAR: TIO SAKER OM MITT LIV.

  1. Jag har haft tre kaniner, alla har räven togit livet av.
  2. När jag var liten red jag, men slutade när en häst nästan bet mig.
  3. Jag åker till liseberg praktiskt taget varje år.
  4. I lågstadiet var jag tillsammans med 7 olika killar, men högst 1 vecka.
  5. Jag har gått på konståkning och funderar på att börja igen.
  6. Jag tror jag har en diagnos, vilken vet jag inte!
  7. Jag fyller år på mors dag.
  8. Jag har en djup beslutsångest då jag vill jobba med 7 olika yrken.
  9. Jag har fått ett diplom för en utav de mest tekniska i klassen.
  10. Jag fick reda på att tomten inte fanns när jag hittade kläderna i tvättkorgen.
Vill ni att jag ska berätta mer så säg till!

Kommentarer
Ida

mer!!!



2011-08-03 @ 01:30:48
Ida

mer!!!



2011-08-03 @ 01:30:49




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback