NÅGOT SOM GÖR MIG ARG

Oftast är jag en väldigt snäll person. Jag gillar att prata med folk som behöver stöd och har alltid två axlar att gråta mot. Men i ärlighetens namn kan jag vara riktigt elak. När människor tror att de är bättre än alla andra tar jag mod till mig och slänger iväg en kommentar om hur fel de har. Men har bestämt mig för att blogga om vad som stör mig istället för att ta det personligt med någon, så här kommer min klagolista : Saker jag önskar aldrig existerade.
  • Folk som köper ut åt småbarn, blir så himla arg när 98orna skriver UUTGÅÅNG på fejjan. Vart tog föräldrarna vägen?
  • Medan vi ändå är inne på det här spåret kan jag ju ta upp fjortisar, jag vet att jag låter som en gammal kärring men seriöst, fjortisar som skriker för ingenting får mig att undra om de växte upp bland apor.
  • Inlåsta människor - när människor inte kan visa vilka de är utan att skämmas, så himla töntigt, om ni vill att människor ska gilla er så passa på att visa vilka ni är från första början istället för att chocka dom två år senare!
  • Arroganta människor, behöver jag säga mer?
Ah, bara det jag är arg på just nu, kommer nog med fler klagomål inom kort!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback