Åh jag älskar världen...

Under sin livstid har 30-åriga Adele ätit sju soffor och två stolar.

Men det har sitt pris - förstoppning.

– Jag älskar soffor, säger Adele från Florida.

 

Hon började odla den märkliga matvanan i 10-årsåldern.

En av hennes kusiner tycket att hon skulle prova att smaska i sig lite stoppning från en soffa.

Storkonsument

Det var en turbulent tid, föräldrarna höll på att gå isär, och Adele var fast redan vid första tuggan.

– Jag gillar framförallt det mörka på gult skumgummi. Det mörka är det mest smak i, säger hon i ett inslag i den amerikanska tv-showen Mina märkliga ovanor.

Under sin livstid har hon ätit runt 7 soffor och 2 stolar.

Hetsäter

Läkaren Chris Olenec blev orolig för Adeles hälsa när hon berättade att hon var förstoppad. Men det finns inga spår av skumgummi i hennes mage, allting kommer ut bakvägen.

– Jag äter aldrig när folk ser mig. Ofta tar jag med mig många små bitar stoppning i handväskan som jag äter under dagen.

Hon berättar att hon ibland hetsäter skumgummit. Då kan hon äta oavbrutet i 20-25 minuter.

– Det är mjukt och har en bra smak.

I programmet deltog också människor som åt toalettpapper och hår.

Adele river upp skumgummistoppningen ur sina möbler...
Adele river upp skumgummistoppningen ur sina möbler...
...skumgummit tar hon med sig i handväskan…
...skumgummit tar hon med sig i handväskan…
…och äter som snacks.
…och äter som snacks.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback