L A U G H

Hansson och Karl gick och tittade på bio en dag. 

Under filmen tyckte Hansson att den var tråkig och sa till sin vän karl: karl, ser du han stora biffiga mannen där framme? 

ja svarar Karl 

Ger du mig 50 kr om jag slår han bakifrån? 
nej nej du kmr aldrig våga han kommer och slå sönder dig säger Karl. 

Sagt som gjort gick Hansson fram till biffiga killen och slog han bakrifrån och sa läget Ahmed? Biffiga mannen kollade på honom och sa VAAAFFANN GÖRR DUUUU? jag är inte Ahmed...oj oj förlåt jag trodde du var Ahmed förlåt mig.. jaja okej säger biffiga mannen. 

Efter sen stund säger Hansson till Karl. Ger du mig 100 kr om jag slår han igen? Karl sa haha nu kommer han och slå dig här får du 100 kr. 

Hansson gick fram till honom igen, slog honom och sa varför ljuger du? du är Ahmed! Biffiga mannen sa Men JAG HAR JU SAGT JAAAAG ÄR INTE AAHMMED HAR DU SVÅRT FÖR O FATTA ELLE?... Jaja ta det lugnt förlåt jag trodde det bara. biffiga mannen lugnade och tänkte men vafan sitter jag här för? jag får endå bara slag hela tiden det är bäst att jag fyttar till en annan sittplats. 

Efter en stund sa Hansson. Ger du mig 1000 kr om jag slår honom igen? haha sa karl nu kommer han fan slå dig. 

Han gick fram till Biffiga killen, slog honom och sa: Läget Ahmed du sitter ju fan här medans jag slår på han stackars killen därborta.





Från humor24.se

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback