S J Ä L V F Ö R T R O E N D E

Ibland brukar ja ta mig tid och tänka: Fy bubblan va frän jag är.
Jag tror alla borde ta sig ett par minuter framför spegeln och bara tänka det mest positiva man kan komma på om sig själv.
Alla är unika på sitt sett, har sin egna stil och sitt egna skratt.
Att sätta lite prägel på det är det bara självförtroendet som kan!
Sen en tanke att tänka på: Vill du ha något, se till att göra det !
jag har aldrig riktigt brytt mig om att träna.
Men hallå ? Jag vill ju ha snygg mage också liksom. Måste se till att ta itu med det....
Juste självförtroende...ta 2 minuter varje dag!
Det skadar inte ;)
En annan sak som även har hjälpt mitt självförtroende är: Det är inget fel med självförtroende!
Folk kommer inte tro: herregud, vem tror hon att hon är ?
Liksom nej, vi tror inte att vi är något, vi lever bara drömmen!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback