SLÄNGA, GE BORT, HÄNGA UPP, LÄGGA UNDAN


Tanken var att jag skulle rensa bort kläder jag inte använder (samlar på mig ganska mycket för man skulle "kanske" kunna göra om dom), så att jag kunde slänga över allt annat till klädställningen, sen kunde jag göra av med den gamla garderoben som tar så mycket plats... Resultatet blev ett berg (1 m högt) av kläder till syrran, lite mindre att slänga och lite som skulle läggas undan. Är fortfarande inte klar då jag tänkte skaffa lådor/burkar att lägga "intimkläderna" i...
För övrigt har jag inte fått min säng än, förhoppningsvis får jag den imorgon om pappa får tid över att åka till challa.
Nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen plocka upp lite här, men all insperation är borta nu när jag inte fått min säng :(

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback