JOBBIGASTE SEMESTERN EVAR

Bläääääääääää!
För er som söker underhållning och pepp kan ni sluta läsa redan nu, för här kommer det mest deppigaste inlägget i blogghistorian.
Mina vänner vet redan att jag har ont i öronen och halsen + täppt i näsan, men de två dagarna vi var i Örebro var det lite som en level up för min del. Mådde inte alls bra första dagen då jag satt och vaktade min kusin Helmer, jag låg i soffan under en filt, begravd under kuddar och bara tyckte synd om mig själv. Fick till och med mina syskon att komma och klappa på mig! Hur som helst, somnade runt halv tio tiden och vaknade mitt i natten (trodde jag) av att det gjorde SVIN ONT i mina öron, och när jag började gråta *mes* så gjorde det bara ännu ondare i halsen. Det värsta måste varit när jag kollade klockan och den visade 11 på kvällen! Det kändes som det aldrig skulle bli morgon, men när det väl blev det åkte vi till torpet. Det var en jätte krokig väg och jag mådde inte alls bra, vilket vi fick bekräftat när jag kräktes upp frukosten på parkeringen, sen har det ungefär hållt sig i samma nivå sen dess...
Skönt att skriva av sig lite här, tack för att ni orkar läsa på mina klagomål!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback