12 timmars sömn

Asså är det något som kan få mig att gå upp på morgonen, så är det den där stanken i munnen man får när man är sjuk, och att jag har sovit i 12 timmar och inte orkar ligga kvar längre.
Och ja, jag är sjuk då, och när jag är sjuk, då är jag sjuuuuk.
Har ont i hela kroppen, ont i halsen, mår illa och är yr. Fyfyfy.
Men jag tycker att det är bättre än vad jag har gått igenom den här veckan, för den här dagen skulle jag lämna in en uppsats och göra mitt 4e prov ! Jag orkar verkligen inte mer, och jag tackar gud att jag blev sjuk .
Sen vill jag bara vara lite skadeglad och upplysa er om att jag kommer vara inomhus när våren än en gång förått oss medan DU får gå ut i snön och gå till skolan ! HAHA!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback