EN KONSTIG DAG !

okey, det började med att jag vaknade kl 6, och låg och tänkte på hur konstiga sängar är. Seriöst, det är ju en jätte konstig sak ! Man ligger ju och sover i den... så är den så mjuk som möjligt och fylld med kuddar och täcken..aja , mysig är den iaf !
Sen anledningen till att jag vaknade så tidigt var så att jag skulle kunna skynda mig till Elin och äta en ordentlig frukost med henne och Ida .
Asså det är ju också lite weird...väl ? O.O
aah sen när vi väl är i skolan så kommer ida på att hon inte har med sig sin SO bok, sååå vi går hem till henne, men på vägen ser vi nånting som ska föreställa en hund, men ser ut som en nedrans varg ! så båda bara: HERREGUUUUD !!
Men vi fortsatte ändå att gå, och efter skolans slut så kommer pappa för att hämta mig och ida från skolan eftersom det snöar som in i r*vhål !
Aah, och vem sitter i bilen om inte denna varghund ?!
Sååeee, det visar sig att denna hund/varg har sprungit ändå från norge, så ja, då har brorsan drogit  hem detta till vårat ansvar och nu springer han efter hunden och skriker: ÄT INTE UPP DEN!



Konstig dag...

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback