OUT OF CONTROL

Det här med bloggandet har varit kul ett bra tag nu. Men känner att jag verkligen blir trött på den. Särskilt på dom här dumma kommentrarerna man får från folk som bara vill ha läsare. Vad är grejen liksom? Så desperata att folk ska bry sig om sitt liv or what?
Såna där bloggar där man lägger upp sånt som man tror andra vill läsa, och kanske bilder eller något som man vill läsa om, sånt fattar jag, men dom här "Hej idag har jag gjort ingenting, nu ska jag till en kompis hejdå." Liksom, vem vill läsa såna där saker? Otroligt drygt och bloggvärlden är alldeles för ytlig för mig.
Ni kanske har märkt att jag bara lägger upp "naturbilder", och det är ju mest för att jag vill visa vad jag kan, och dela med mig av saker som jag tycker låter kul, och som inspererar människor. Fattar ni? Inte för att folk ska veta vad jag gör om dagarna, för det är inte mycket.
Aja, långt inlägg, ses!

Kommentarer
Ida

haha aa, jag med ska sluta blogga!



Blogg: http://luminaryy.blogg.se/
2011-05-11 @ 23:02:28




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback