TOO COOL FOR SCHOOL

Sitter här nu och chillar... ja på en måndag!
Det är nämligen så att vi inte har några speciella läxor, bara några prov som ska göras nästa vecka och orientering, så det må vara lite att hålla koll på men jag vet något som gör det så himla mycket lättare att hänga med.
För det första måste man se till att äta en ordentlig frukost, och gör man som jag, plattar håret, sminkar sig och äter frukost så måste man göra det i en speciell ordning för att det ska funka.
Ifall jag skulle platta håret först så skulle jag inte ha någon energi när jag ska sminka mig, och det går alltså långsammare om du inte får energi från frukosten. Så börja med frukosten och sen kan du sminka dig, och medan du gör det kan du vänta på att platt tången värms upp så är allt fixat när du ska platta håret sist.
På så vis sparar du tid också pga energin från frukosten, och du slipper stressen.
När du väl har sluppit stress och ätit en regäl frukost går allt hur enkelt som helst, garanterat !
krångligt men jajaa.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback