AVSLÖJAR: 10 SAKER OM MITT LIV

  1. För ungefär ett år sedan inbillade jag mig att jag var så fet att jag inte kunde se mina fötter, jag är nu mycket medveten om hur min kropp faktiskt är!
  2. Jag har djup sympati och mår dåligt när jag ser någon annan som mår dåligt.
  3. När jag är klar med gymnasieutbildningen hoppas jag att jag har MVG i alla ämnen inklusiva matte D så att jag kan vidareutbilda mig till läkare!
  4. Jag har svårt för att se vissa personer som "människor". Ibland känns det som om vissa bara finns där, och liksom jag vet inte ens om dom har några kännslor?! O.O
  5. Den absolut bästa serien på denna jord är "Awkward"!! Kan sitta och vänta på att ett nytt avsnitt ska visas flera timmar innan det börjar. Visas ett nytt avsnitt varje söndag kl 19.00 på MTV.
  6. Jag har djup respekt för folk som vågar vara sig själva, men tjejer som drar en mask över ansiktet varje dag och svälter sig själva samtidigt som dom röker för dom är "beroende" - dom är lika viktiga på denna planet som ett tuggumi i soptunnan.
  7. Finns det något jag verkligen ångrar så är det min första kyss...
  8. Jag HATAR pyttipanna!
  9. Jag ser verkligen fram emot när Hungerspelen kommer ut som film!!!
  10. Jag är nog inte den enda tjejen/ killen (?) som önskar att man kunde läsa killars tankar!

Kommentarer
Anonym

Vem var din första kyss med då? :)



2011-11-21 @ 12:12:37
S

Hallå där! Du som är mycket för rättvisa, är det mer rätt att du får kränka folk för att de röker än att andra får kränka dig för att du är kristen?

Vad är grejen, detta är ett tydligt fall av dubbelmoral. Och att äta och röka har ingenting med varandra att göra. Förutom att de båda nuddar läpparna. Tänk på vad du skriver så inte fel person läser, du är inte anonym på din blogg så den som tar illa vid sig kan ju komma och leta upp dig. Jag tog inte illa vid mig, äter som en häst och röker som en skorsten. Men rätt ska vara rätt, ingen kränkning!



2011-11-22 @ 16:20:47
Nellie svarar till S

Hallå där du som heter S!

Jag kränker inte folk för att dom röker eller har ätstörningar, jag menade mest att folk som bryr sig för mycket om vad andra tycker, och som faller för grupptrycket inte är något jag har sån vidare respekt för! Aldrig skulle jag gå fram till någon och säga att "Du är lika viktig som ett tuggumi i en soptunna" För att denna person gnäller över att dom inte äter eller röker för att vara tuff, jag menar bara att dom inte gör något intryck på omvärlden om dom är som alla andra. Lätt att missförstå men man får läsa mellan raderna ibland.



Blogg: http://canibal.blogg.se/
2011-11-22 @ 16:36:00




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback