BARA NÅGRA SNABBAMENINGAR TILL RASISTERNA


När jag tänker på rasister tänkar jag på svarta människor eftersom det är dom som har svårast med rasister, men har ni tänkt på att de som är imot människor med andra också är rasister? Så vill bara säga några snabba ord till "Kristendoms rasisterna".

Okey, vi bor i Sverige. Sverige är ett kristet land om ni inte fattat det, och om ni inte pallar att jag som kristen går i samma skola så får ni ta mig tusan flytta till Asien, för så länge jag har rätten att vara kristen och stå för det så tänker jag banne mig vara stolt över det.

Jag vet att det finns killar på min skola som läser detta och som inte tycker det är okey att vara kristen, men seriöst killar, ni har vandrat på jorden länge nog för att veta hur man ska bete sig mot folk med andra åsikter än er själva.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback