BÖGAR I MITT HJÄRTA

OBS: Det här inlägget riktar ingen som helst negativ kritik mot människors olika sexuella läggningar, så få inte för er något!

När det gäller homosexuella killar- "bögar", kan jag bara inte få nog! Alltså jag kan bara sitta och kolla igenom bloggar, foton och statusuppdateringar i timmar. Stalker?
Nej men seriöst, tycker det är så himla fränt med killar som vågar stå upp för sin sexuella läggning, och visar den där känslomässiga sidan som man inte ofta får se hos hetro sexuella killar. Inte nog med att dom är modiga, dom har grym stil! Kanske inte alla... men dom som är modeintresserade! Kan inte låta bli att älska det. ♥ Jag vill inte påstå att bögar är si och så, utan jag säger bara vad jag liksom märkt hos bögar!

Vad jag försöker säga är:

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback