SKÖN DAG

Jag , Ida, Elin och Selma andra lägger oss på scengolvet och tittar upp mot taket.
Ida: Tänk om taket var golvet och vi skulle gå på det...

*Jag och Ida sträcker upp fötterna mot taket och "går" på det.*

 

Jag: Felix, har du PMS?

Felix: Jag vet inte ens vad det är.. Och jag har ingen diagnos!

Jag börjar försöka förklara vad PMS är, men Felix avbryter.

Felix: Eller jo! Jag testade mig för det när jag var liten sååå...

Jag ( medans jag knappt kan andas av skratt ): Felix, PMS är när kvinnor blir tjuriga innan dom får mens!

Felix: Åååh....

 

Härlig dag idag alltså! Nu ska jag dra och vika tvätt. Mmmhm


Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Haha stackars Felix :D



Sv; Hehe okej, annars har jag bara sett sånt på film, tårtkastning o så... :D



Blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/
2011-10-19 @ 07:57:13




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback