DÖDAMIG

JAG.VILL.DÖ.


En liten lista på allt som gått fel:


  • Skrev fel pinkod på mobilen och har inte pukkoden, får den om tre dagar, tills dess är mobilen död.
  • Skulle fotografera skulpturer på stan och kom försent till spanskan.
  • Glömde spanska böckerna i klassrummet eftersom vi bytt skåp, fick gå fram och tillbaka typ 5 ggr.
  • Hittar inte min penna så måste fråga en lärare om en.
  • Glömmer att plugga till spanska läxförhöret.
  • Några skolfoton blev fördröjda så fick stanna på skolan en halvtimme extra.
  • Jobbade i kiosken och blev genomstressad under "rushen".
  • Har blivit ännu mer sjuk, min hals tar kål på mig.
  • Har ont i tårna efter mina skor.


Det som gick bra:


  • Har en bra hårdag.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback