ITS HAPPENING!

Gick upp för mig idag att vi faktiskt kommer flytta...


Blev nästan lite överrumplad när jag såg flytt kartongerna med krukorna i, och när mamma bad mig rensa garderoben... Kommer sakna mitt rum...fast nää! Ett rum med ett antikt element som inte funkar (tror jag..), fönster som släpper in så pass mycket vind att gardinerna rör sig när det blåser. Sliten blå färg, gammalt fult golv och endast 2 alternativ till möblering eftersom det är så litet.

Ska bli så himla skönt med ett stort luftigt rum, med en liten syhörna. Kommer ju faktiskt ha två rum! Kommer bo hos min moster aswell, så jag kan gå klart skolan här.


Som inredningsfanatiker kommer detta bli en gyllene del utav mitt liv!

Rummet jag har nu:



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback