I just live my freaking life

När vi ändå är här, låt oss göra det bästa utav det!


Sitter just nu på en luftmadrass i göteborg och vill ha sommar... Jag vill åka longboard, sola, ha på mig shorts, bada, sova under bar himmel, grilla med intressanta människor, sitta på ett tåg med musik i öronen på högsta volym mot en stad med gamla vänner man inte sett på ett tag. Hoppa fallskärm.

Hade det varit en vinter med snö hade jag togit på mig täckbyxorna och dra iväg till en stor snöhög, bygga en koja som jag sen kan proppa full med varma mackor och varm oboy, sen dra ut småsyskonen och vältra mig i snön tillsammans med dom, sen klämma in oss alla tre i kojan och vinterfika.

Vad jag försöker komma fram till är...

Jag lever mitt liv, och det är ju bra :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback