NYÅRSLÖFTEN 2012

  • Jag ska göra det lätt för mig, istället för att träna mer ska jag bara röra på mig mer, vara med på fler aktiviteter, vara aktiv och vara utomhus ofta. Göra saker jag tycker om, inte sitta vid datorn lika mycket.
  • Jag ska tänka på vad jag stoppar i mig. Ser jag en chokladbit ska jag inte tänka på att det är en ofarlig liten chokladbit, jag ska tänka på vad det innehåller tex fett och socker. Jag ska tänka på var det sätter sig och om det är värt det.
  • Jag ska engagera mig mer i skolan. Plugga på proven, inte bara dagen innan do day.
  • Jag ska vårda hår, hud och naglar! Viktiga skönhets faktorer det dära, men som fortfarande är naturliga och inte överdrivet ytliga.

Vad har ni för nyårslöften? Tog mig faktiskt några dagar att komma på allt det här, men tycker att det ligger många rimliga anledningar bakom dessa, vilket gör dom mycket mer betydliga och lättare att följa.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback