Stoppa mobbningen...

Den här videon har spridit sig som en löpeld på internet, och den här killen får ungefär 30 nya peppkommentarer i minuten på Youtube, men han får även hatkommentarer om att han faktiskt ska döda sig själv...
Killen har fått med sig ungefär 6000 personer på facebook på bara en dag som stöttar honom och älskar honom för att han faktiskt har visat hur mobbningen påverkar! Om det nu finns så många som stöttar 1 person, borde mobbningen vara utrotad nu. Jag tycker att vi alla kan göra en insats mot mobbningen en vacker dag.
Själv grät jag när jag såg den här videon, dels för att det är så stört hur den här killen får ta så mycket skit, och dels för att jag tänker på min egna lillebror som blivit rejält mobbad under flera år. Det hela slutade med att vi ringde polisen, och min egna lillebror fick åka till sjukhuset för att rapportera skador...
Jag beundrar den här killen, han är en utav de få på denna jord som faktiskt går ut med hur han känner inför mobbning, och jag tror de flesta som sett den här filmen också känner det nu.

Jag vill bara uppmuntra alla som ser mobbning omkring sig att göra något åt det, det kan inte bli värre för dig än för den som faktiskt är mobbad. Bara gör det.


UPPDATE: Jonah har blivit bjuden på Perez Hiltons födelsedagsfest för att möta tonvis med kändisar, han har gjort en tackvideo på sin andra kanal (RandomTV201) och han mår bra och är lycklig tack vare allt stöd från mig och er!


Kommentarer
Anonym

Gud va fint gjort av honom!



2011-12-04 @ 14:16:27
Elin

Gud vad fin gjort av honom!



Blogg: http://itbotc.blogg.se/
2011-12-04 @ 14:17:10




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback