FÖRLÅT!!!

Veeet att jag har haft BAD ASS uppdatering idag, men nu har det varit såhär ! * börjar min otroligt spännande berättelse *
Igår kväll fick jag ett samtal av några flummiga Ida och Elin, självklart vill dom att jag ska komma PRECIS innan dom avslöjar vem som åker ut ur topmodel...
Men jaja, tänkte jag, topmodel kan jag offra för lite "monopol med kära kollegor".
So voy a casa de Elin. ( pluggat spanska som 17 ;) )
sen sitter vi där och drygar, Ida går hem, ersätts av Måns och alla går och lägger sig.
Vaknar sen klockan 8 när elin springer omkring som en yr höna..( okey nej hon skulle på toa )
Alla tre drar på stan, möter upp Ida och fikar på sunday ett bra tag, samtidigt som vi försöker passa en skrikande bebis. Enormt komiskt :D ...not...
Aah, sen hem till Elin, hem till Ida och där bara låg vi. Cpeade. Såg LÄSKIIG film. Sen skulle jag hem i mörkret....Och kom hem nyss ! THATS A TRUE STORY YALL!
Långt och invecklat inlägg...whoopido :D

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback