YOU SICK PEOPLE/TANKAR

Ååh vad jag älskar er, you sick people! Följer min blogg fastän jag inte ger er något annat än skräp, tack än en gång för att ni står ut med mig!
Tänkte byta om till pyjamas nu. Smörja in mig i min paradis/regnbågsdoftande bodybutter. Tvätta ansiktet och borsta tänderna... Sen bara ligga och tänka. Jag gillar att ligga och tänka, det är så underskattat though. Folk undrar vad jag gör på tåget/bussen till Karlskoga/Arvika... Jag bara sitter och tänker, oftast på en sak som etsat sig fast i mitt minne. Så det blir oftast att jag spelar upp bilder från ett tillfälle i huvudet och tänker kring dom... Något alla borde göra enligt min mening!
Ibland tänker jag på missförstånd. Hur ett missförstånd kan få folk att tycka så himla illa om mig? Folk missförstår mig ofta... Jag tänker lite annorlunda förstår ni, jag kan tänka ut saker i mitt huvud, jätte komplicerade saker som skulle ta flera minuter att förklara i verkligheten, och när jag ska berätta det så måste jag vara kortfattad, och råkar alltid utelämna superviktig information som får folk att tro något helt annat än vad jag skulle berättat från första början. Det har varit så många gånger den senaste tiden, och jag tror jag har skaffat mer ovänner än vänner pga detta... Det är lite jobbigt, det är det, att få hatkommentarer när man loggar in på bloggen, att folk stirrar på mig när jag är i skolan... Allt för att jag har svårt för att uttrycka mig!
Jag måste fortsätta att tänka igenom allt det här nu när jag ska lägga mig, puss på er mina sköna, hoppas ni sover som... stockar inatt!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback