GOOD MORGON!

Godmorgon kära läsare.
Idag har jag vaknat. Sen har jag duschat. Sen bortsat tänderna. Sen ätit en apelsin. Sen dammsugit datorn (låter mkt bättre nu) och nu sitter jag här.

Bara för att vara en riktigt tråkig bloggerska.

Ja hej, hur står det till? Här är det lite dyster stämning eftersom mina föräldrar åkte på begravning this morning.
R.I.P gammelfarmor...
Anyway, idag kommer vi få härligt besök av moster, hennes man och deras söta bebis! Längtar jao.
Har fortfarande inte hittat min USB- sladd...Aahw, men slänger in en gammal bild istället !



Kommentarer
maddebieber

Hej, anmäl dej gärna till min dagens blogg. man vinner en länk i en vecka. du har till imorgonkväll på dej att anmäla dej :D lycka till,kram!



ps. jag LOTTAR vinnare.



Blogg: http://maddebieber.tk
2011-04-29 @ 15:27:14




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback