KIRURGI, TANDSTÄLLNING, RÖNTGEN OCH KARLSTAD..

Man gick till tandläkaren idag då, tandspeciallist eftersom jag ville kolla om jag behövde tandställning. Visst jag var beredd på räls på övre tandraden, och kände mig nästan lite löjlig när jag berättade att det bara var två tänder som jag ville rätta till. Sen hör jag bara hur hon säger: Har du levt med det här bettet hela ditt liv?
- aah ?
- Så du har faktiskt vant dig ?!
- Va vadå ?
- Ja men ditt bett är ju jätte dåligt...


Sen kom allt det där pratet om räls på båda tandraderna, och om bettet försämras eller är lika dåligt så kommer jag få prata med en kirurg för att operera min käke ! Jätte rädd eftersom det kan ändra hela mitt ansikte...
Och att min mun var så dålig hade jag ingen aning om :o

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback