SAKER JAG SKRATTAR ÅT

Tråkig som jag är sitter jag och söker på roliga dissar, men seriöst, det är skit kul !!
Här har ni några favorit dissar :

Jag står och snackar med en kille på krogen som jag för övrig inte är ett dugg intresserad av. Han har nåt skit i ansiktet som jag borstar bort (snäll som jag är :P ). 

Han: "Vad var det?" 
Jag: "Bara lite smuts." 
Han: "Ok, tack. Har jag mer skit i ansiktet?" 
Jag greppar hans näsa: "Nähe, den satt fast..."

Min kompis var på hultsfred då det kom fram en kille som tog upp sin tändare och 
tände den och sa: jag tänder på dig 
hon blåste ut lågan och sa: känn dig blåst

- Va snygg du är 
- Synd att jag inte kan säga detsamma 
- Gör som jag : Ljug ;)

Kommentarer
emmaws (a)

svar; vilket datum tar du konfirmationen? :)

jag konfimerade mig också fast det var 2009 jag konfimerade mig :p



Blogg: http://emmaawhs.blogg.se/
2011-04-03 @ 14:05:02
emmaws (a)

svar; hehe okej ;)

haft en bra helg? :)



Blogg: http://emmaawhs.blogg.se/
2011-04-03 @ 16:32:29




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback