DET HÄR MED ATT BJUDA PÅ SIG SJÄLV

Jag erkänner. Är du tråkig, då vill jag inte prata med dig!
Ärligt talat umgås jag bara med folk som vågar bjuda på sig själva, det är såna jag vill vara med, som har samma intressen och vågar larva sig bland folk för man bryr sig inte om ifall folk tycker att en är konstig. Själv är jag en sån, och har alltid varit. Varför vara instängd i en liten låda där man bara skrattar med sig själv (psykbryt), när man faktiskt kan få ett riktigt gött skratt med omgivningen?!
Själv tror jag att alla behöver skratta minst 7 gånger om dagen, och det ska komma från magen och det ska vara riktigt hjärtligt!
Skratt terapi det är min melodi!

Är du deprimerad? Dräm till med ett riktigt härligt skratt då det ser ut som att jag är flint!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback