AVSLÖJAR: 10 SAKER OM MITT LIV

  1. När jag är sjuk blir jag extra kramig.
  2. Det första jag ville bli när jag började tänka på yrken var prinsessa, när jag fick reda på att det inte gick ville jag bli godissmakare istället...
  3. Jag har alltid varit lite av en tv-spels nörd.
  4. När jag var liten trodde jag att ett par var tvunget att ha samma ögonfärg för att gifta sig.
  5. Jag har nog den bästa slags humorn som finns, eftersom jag kan skratta åt nästan allt.
  6. Jag älskar min klass så mycket att jag kan längta till skolan under helgerna.
  7. Min hund kan kommandot "dansa". Om man säger dansa så ställer hon sig på bakbenen och gör en pirruett :D
  8. Jag har bara 2 nätter kvar i mitt nuvarande rum, någonsin.
  9. Enligt facebook är jag 43 gånger smartare än en apa...
  10. Jag älskar sagan om ringen!

Kommentarer
p

mer sanningar! :D



2011-12-20 @ 22:30:52




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback