AVSLÖJAR: 10 SAKER OM MITT LIV

  1. Jag har en epic uthålighet, och kan lägga mig kissnödig för att sedan vakna upp 8 timmar senare och gå på toan då.
  2. Jag tror att nyckeln till lycka i livet är att vara riktigt vrickad livet ut!
  3. Jag vill hoppa bungyjump eller fallskärm innan jag flyttar till Karlskoga.
  4. Om jag fick välja skulle jag baka något varje vecka.
  5. Jag är mörkrädd.
  6. Jag har väldigt svårt att lita på killar och har aldrig haft ett riktigt förhållande!
  7. Hellre annorlunda än tråkig!
  8. Jag kommer nog alltid vara den mest barnsliga i min omgivning.
  9. Jag älskar att lära mig nya saker, hela tiden! Ju mer jag lär mig desto bättre.
  10. Brustabletter får mig att vilja kräkas!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback