AVSLÖJAR: 10 SAKER OM MITT LIV

  1. Fruktbitar i yoghurt - Helt okej, fruktkött i juice - Oacceptabelt!
  2. Jag använder aldrig caps lock, utan endast shift när jag skriver med stora bokstäver, och jag skriver ofta med stora bokstäver vilket har resulterat i en extremt flexibel vänsterhand!
  3. Jag kan ibland glömma hur man sväljer, och det är sällan jag klarar att blinka med ett öga!
  4. Jag kan börja gråta extremt lätt, när jag gick i 3an fick jag tårar i ögonen bara av att räcka upp handen på lektionerna...
  5. Jag känner själv att jag inte är perfekt i utseendet, men jag är så extremt nöjd med min insida att jag inte ens stör mig på utseendet eller storleken längre :)
  6. Jag älskar roadtrips, men blir dock åksjuk väldigt lätt!
  7. Jag kan få perioder när det pirrar i magen av allting! Jag kan tänka på potatis så pirrar det i magen. Dessa perioder dyker endast upp när jag börjar bli riktigt kär. (i en kille då, inte i en potatis...)
  8. Om jag inte springer upp för trappan efter att ha släckt ner alla lampor på nedervåningen inom 3 sekunder kommer någon bryta sig in genom dörren och skjuta mig... true story.
  9. Jag måste erkänna: Jag älskade pokemon som liten och är fortfarande lite förtjust i pokemon spelet för gameboy som vi har hemma...
  10. När jag var liten trodde jag att jag var adopterad eftersom mina föräldrar blev sura på mig ibland.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback