DRÖMMER JAG?!

Klockan 23.05, sms från Nellie:

Två bambis stod och käkade från grannens buske så jag försökte ta kort på dom så jag sprang ut så sprang dom iväg så sprang jag efter dom...Fick ingen bild... Drömmer jag?!

Herregud, jag måste tillåta mig själv att skratta åt mig! Såg två "bambis" käka från grannens buske, så jag skulle ta en bild, men det var för mörkt ute så jag var tvungen att använda blixten, gick ju inte genom fönstret så jag sprang ut i min onepeace, gula foppa tofflor, blött/lockigt hår och kameran i högsta hugg, dock sprang dom iväg när dom såg mig så jag jagade dom runt halva kvarteret... Hahahaha, skrev detta självklart som ett "kedjesms" till dom skönaste personerna på min kontakt lista, som faktiskt förstår mig när jag gör såna här konstiga saker, fick härlig respons på mitt vrickade beteende!

Nu är jag ju faktiskt så annorlunda att detta verkligen hände, men erkänn, det är något som man skulle kunna drömma om!?



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback