What's the point...

... of telling me all theese lies, if you're never gonna keep them?

Vandrat omkring på stan i några timmar tillsammans med Mikee Linnea och Johan nu, fixade julklappar åt mamma och pappa och en nyårs topp till mig själv.
Förövrigt fick jag en nära döden upplevelse i skolan idag när jag såg Erik komma med snöbollar rakt mot mig. Två sekunder senare var jag nerbrottad av praktiskt taget halva nian, för att sedan gå ut från rummet med två kilo snö innanför tröjan... Arvikas första snö, och jag hatar den redan! Har nog aldrig varit lika rädd som jag var idag, vart jag än gick väntade nog hela skolan kändes det som för att döda mig med snö...

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad med lite choklad och bara ta det lugnt, dagen har varit häktisk nog enligt mig!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback