P E N G A R

Nu är jag övertygad ! HELT övertygad !
Det växer pengar i min jackficka !!
Började på Ica, jag hade fått 20 kronor av mamma som jag skulle köpa potatissallad för, så ska jag betala så tar jag upp min "20a" och säger: Men...var det inte 20 kr jag fick ? Det här är ju en 50 lapp ! Nej vänta...här är ju 20an också, och EN TILL 20 !
Jag var jämt helt övertygad om att jag var pank, det var jag idag med, tills jag hittade en till 20a i min jackficka !
Jag tror inte Gud vill att jag ska sluta äta godis för det är nära på omöjligt med pengar i fickan...

Kommentarer
Corny

haha det är likadant med mig!

När jag tror att jag är pank så helt plötsligt hittar jag en 50lapp och lite småpengar i fickorna!

En gång fick jag massa kläder från min kusin som hon växt ur, och i bakfickan på ett par jeans låg en hundring!



Blogg: http://cornyz.blogg.se/
2011-02-17 @ 11:25:38




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback