A FAT DAY

Idag har jag verkligen fetat mig, precis som igår, men kan faktiskt stolt medge att jag kirrade mina 200 situps, så jag förtjänade väl dom där ostbågarna...och min cheescake...och den där chokladefterrätten hos chawan...och... neej kanske inte :(
aja, efter det senaste inlägget drog jag då till stan med moder för att träffa Ida och hennes moder över en bit cheescake, mummaaa!
blev sen hem till ida för lite andra avenyn och sen hem till chawan för trerätters , haha så himla söt är hon !
Springer omkring och stressar, och när hon väl sätter sig ner börjar vi prata om supermånen och hur välrdens undergång kommer se ut, pappa ringer och precis när jag svarar hör jag hur Ida skriker:
CHAWAN DIN TRÖJA BRINNER!
Så i nästa ögonblick sitter chawan och slår på den med en sked...kan man låta bli att älska henne ?
Vårat ris inlindat i löv, kött och grönsaker, förvånandsvärt gott :o ( och som ni kanske vet så är det ingen barnlek att fota saker i mysljus )

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback