AVSLÖJAR: 10 SAKER OM MITT LIV #5

  1. Jag är bra på att skrämma iväg killar genom att säga att jag vill ha barn tidigt!
  2. Jag vill ha rött hår igen...
  3. När jag var liten ramlade jag on my face och fick skrapsår på min överläpp som såg ut som hitlers mustach.. Fail där Nellie.
  4. Jag har blivit elevrådsordförande 6 år i sträck, alltså varje år sen vi började rösta fram elevrådsordförande.
  5. Jag har inte svårt för att klappa till någon i ansiktet men om jag sårar någons kännslor, typ anonymt, så tar det inte lång tid innan jag erkänner att det var jag och ber om ursäkt 5035016 gånger. ( detta hände då bara när jag var liten och omogen nog att förolämpa någon anonymt )
  6. Jag är helt såld på freerunning och parkour.
  7. Om jag fick ändra en sak i mitt ansikte skulle det vara mitt leende.
  8. Jag H.A.T.A.R falukorv och makaroner... Vad är knepet för att svälja skiten?!
  9. Jag skrattar ofta såpass mycket i skolan att jag slutar med ansiktet i händerna och tårar i ögonen- på lektionen. AJJA BAJJA NELLIE.
  10. Jag har en fruktansvärd sympati ( får samma kännslor som folk i min omgivning, om någon är ledsen blir jag ledsen ), att när jag såg på Awkward (en serie på MTV)och stängde av kände jag mig jätte illa till mods för huvudkaraktären hade förlorat sin bästa vän och förolämpat en kille hon gillar under fyllan :(

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback