VÄRLDENS HEMSKASTE I-LANDSPROBLEM

Som mina nära vänner vet så är jag en mästare på att säga "det finns inget värre än..!" Så tänkte ge er några exempel på dessa fruktansvärda händelser i livet!

Det finns inget värre än...

Att dra ut tänder
; känna hur bedövningssprutan sticker i tandköttet 8 gånger och hur bedövningen droppar på tungan innan tandläkaren börjar lirka ut tändernar med ett knakande ljud. Smärtan efteråt är ingen höjdare det heller...
Att bita sig i kinden/läppen/tungan; den meningen talar för sig själv...
Att få vatten i näsan; särskilt om man typ känner hur vattnet nästan börjat rinna ovanför gommen, man kan inte bli av med det och det gör ont i hela ansiktet!!
Att vara jätte hungrig en morgon och allt man hittar är ;några "kantbitar" av den torra limpan och en liten ost, som inte ens går att skiva...Besvikelse asså.
Att drämma armbågen i höftbenet; och höra det hemskaste ljudet på denna planet när två ben träffas.
Att råka knäcka handleden under kudden; Mina handleder fick ta mycket stryk när jag åkte konståkning, och när jag böjer och sträcker på dom så knäcker dom... så här ligger man, helt bekvämt och mysigt med handen under kudden åsså VIPS så råkar man knäcka handleden precis intill örat, goooosh!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback