KLÄ DIG I FÄRG & BRYT AV MED ACCESSOARER!

2 bilder från min klädställning- färgglada sektionen- + mitt absoluta favoritläppstift!

Satt nyligen och kollade igenom skolkatalogen, fanns faktiskt klasser där bara någon enstaka person klädde sig i färger förutom svart eller vitt! Helt stört, och ändå är färger något utav det mest upplivande som finns? Tänkte att jag skulle uppmana er alla att klä er i något färgglatt minst 3 gånger i veckan! Man känner sig mycket piggare då (enligt mig) och hela dagen kan få ett lyft! Om ni är som jag och sällan använder sådana här färgglada plagg särskilt ofta kan ni alltid använda några färgglada accessoarer som bryter av, som en färgglad klocka (en del utav min önskelista), eller kanske dra på med lite rött läppstift? Det är i alla fall sådant jag brukar göra när jag känner att min klädsel är lite tråkig vissa dagar :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback