VEM VAR MIN FÖRSTA KYSS?

fick en fråga om punkt 7 på "10 saker om mitt liv", från en anonym läsare.
"Vem var din första kyss?"
Min första kyss var mellan mig och en riktig douchbag!! Belv mestadels kysst av denna killen och var inte riktigt på humör för att kyssas- och särskilt inte med honom! Gick och spottade i toaletten direkt efter att han försvunnit inom räckhåll. Trots det blev det fler kyssar den sommaren, men tillslut åkte han hem till sin hemstad och jag åkte iväg på ett fem dagars läger. När jag kom hem igen fick jag reda på att han skaffat flickvän, 1 vecka efter att vi kysstes.
Jag bröt kontakten med honom helt efter det och vi har än inte pratat ( 1 och ett halvt år sedan nu. )

94831f63002634954ebc4c5a_large


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback