AVSLÖJAR: 10 SAKER OM MITT LIV

  1. Det är inte många som vet, och jag vill helst inte att folk ska veta... Men ja, jag har skurit mig själv, och jag vet att det var asfel av mig.
  2. Jag använder lösögonfransar vardagligen.
  3. Jag ska flytta till Karlskoga, och kan inte vänta tills jag får träffa nya människor som som förstår mig!
  4. Jag är väldigt social när det gäller att prata med folk, men inte att träffa dom...
  5. Jag vill ha en fegare variant av scene hår!
  6. Jag hatar champinjoner...
  7. Jag är faktiskt ganska djupt religös!
  8. Jag kan få absolut rage på min skolas lärare, sux fett mkt!
  9. Jag har gått igenom många ändringar i mitt utseende tills nu, jag tror faktiskt jag är nöjd med mig själv nu!
  10. En utav de bästa musikvideosarna (?) där nere!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback