BLIR DET MER LIKT MIG ELLER VAD?




Usch, har haft en fruktansvärd dag idag! Helt slutkörd pga skolan och tror verkligen inte att jag kommer kunna hålla mig från tårar om jag går dit en gång till den här veckan!
Symptomen för tress blir inte mer exakt på hur jag känner mig just nu!


Tydliga tecken och varningssignaler för stress:

  • Du känner dig trött på dagen även när du har sovit länge och ostört flera nätter i rad.
  • Du är likgiltig och struntar i vad som händer omkring dig, eller känner dig nedstämd och orolig.
  • Du reagerar på ett helt nytt sätt på vardagliga händelser.
  • Du blir lätt irriterad och otålig över småsaker.
  • Du får ont i magen, spänningshuvudvärk eller hjärtklappning.
  • Du har svårare att koncentrera dig och glömmer lättare bort saker.
FML.



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback