EN UNDERLIG OCH SUPERFINURLIG BLOGG!



Jag kommer såväl ihåg den dagen jag började läsa denna superfinurliga blogg. En blogg-vän var med i en tävling från dennes blogg, och länkade då bloggen i sitt inlägg. Jag blev helt tokigt intresserad av denna underliga blogg och läste flera månader tillbaka bland inläggen!
Fick då veta att denna aproliga människa hette Johanna, och är en grymt talangfull tjej i 17 års åldern. I hennes blogg kan man läsa (precis som alla andra bloggar)om hennes vardag, och drömmen om att köpa ett hus fullt av apor. Grejen är att hon gör det bättre än alla andra!
Så som sagt: Grymt bra blogg som rekommenderas för allt och alla ( ja, tillochmed din farmor. )
in och kolla med er! Jag kan garantera att du inte kommer ångra dig... inte heller din farmor.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

se vad söt hon är!!



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback