ÖMMA FÖTTER OCH ONÖDIGA TANKAR

Uschee. Om du ska jobba på ett café, räkna inte med att få sitta ned fören lunchtid! Mina fötter ömmar efter 6 timmars stående,gående och ståpåtåande. Sitter nu äntligen ner med en enda tanke i mitt huvud: Vad ska jag se på för bio ikväll?

Brorsan och far min åker iväg på bio, tintin och enhörningens hemlighet, och syrran likaså. Då återstår bara jag och min mamma. Står då mellan In Time och Jägarna 2. Ingen utav filmerna är någon som mamma är intresserad av. Blir nog hemmakväll ändå antar jag!

Förövrigt tycker jag mamma betett sig annorlunda senaste veckan. Bara igår föreslog hon :boda borg, åka skridskor, hyra film, och idag se på bio. Vet inte vad som har togit åt henne... men det stör inte mig :D

Rörigt inlägg. Bajs.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback