SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Vad har du för mål med bloggen
Jag vet inte faktiskt, sprida budskap.. kunna titta tillbaka när jag blir äldre och se vilka framsteg jag gjort kanske!
Kommer du skapa samarbete i någon form
Det tror jag inte, det här är bara en småblogg, och jag tror inte jag kommer slå besöksrekordet på 200.
Marknadsför du din blogg någonstans idag tex flyers, visitkort
Facebook är mitt visitkort!
Har du några syskon?
Japp, en lillasyster och en lillebror.
Tjänar du något på din blogg och hur mycket isf? :)
Nej jag tjänar ingenting :)
Dricker du kaffe?
Om jag inte har ett smaksinne den dagen- ja!
Är du oskuld?
Ja det är jag.
Har du någon pojkvän?
Nej :)
Vad vill du jobba som?
Arkitekt eller spykolog.
Är det dina riktiga ögonfransar? :D
Haha nej, lika fake som majoriteten av skolans konverse.



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback