ÖNSKAN

Ibland önskar vi att vi kunde bli omtyckta av alla. Det är inget mål att ha i livet, för det är helt omöjligt. Vi kan inte bli omtycka av alla, trots att vi kanske är perfekta.
Jag är inte perfekt, och det ska jag vara glad för, jag ska nästan börja visa mina brister för andra, eftersom för vissa kanske det är just vad de vill ha. Precis det som får dom att bli intresserade.
Personligen blir jag inte intresserad av killar som är jätte snälla och jätte ... tråkiga? Enligt min åsikt är det bra om en kille vågar ta risker, och visar hur man egentligen är, och jag önskar hela världen såg ut så.

Kände att jag behövde prata lite om detta, för många har inte insett att ens brister kan vara det som lockar till sig folk, och det är viktigt att veta.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback