AVSLÖJAR: 10 SAKER OM MITT LIV

  1. Jag fruktar mc donalds mat...
  2. Ibland föredrar jag kill kompisar framför tjejkompisar, bara för att det ibland är lättare att lita på killar när det kommer till vänskap.
  3. Jag får dåligt samvete om någon gör något åt mig som jag mycket väl kunde gjort själv.
  4. När jag inte har något att säga på facebook säger jag "mu", om jag inte har något att säga på skype säger jag "majs"... Jag vet inte varför, det bara blir!
  5. Jag skickar i genomsnitt 140 sms om dagen - varje dag...
  6. ... Men när jag fick min första mobil sa min mamma åt mig att bara skicka 1 sms om dagen, och det skulle vara ett superviktigt sms i såfall!!
  7. Jag brukar aldrig äta upp allt på tallriken.
  8. Jag börjar nästan varenda sms med "haha".
  9. Det mest pinsamma jag någonsin gjort måste nog varit när jag träffade en kille, och det blev pinsam tystnad, så skulle jag messa min kompis och skriva "hjälp", två sekunder senare frågar han mig varför jag skickade "hjälp" till honom, försök bortförklara det ni!
  10. Enligt mig är det mest avtändande hos en kille dålig andedräkt eller dåliga tänder...Utseende mässigt!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback