Mysig kommentar + text värd att läsa

Anonym om "Slingad!"
Vafan gör du med din mun? Du var jävligt ful.

Sv:Vill bara tacka dig för din fina tanke att försöka trycka ner mig en liten bit! Själv vill jag bara vara ett gott föredömme just nu och har faktiskt godkännt kommentaren. Lite kritik får man att ta, men man ska inte låta det trycka ner en. Jag väljer själv att inte ta åt mig av den här kommentaren, jag tycker inte att bilden var den vackraste jag tagit, absolut inte, det var mest på skämt som jag tog bilden men jag tycker ändå att jag är fin.

Så alla läsare där ute som fått liknande kommentarer på era bloggar eller andra sidor på internet, ta inte åt er av såna här anonyma kommentarer, denna anonyma läsare var uppenbarligen för feg för att stå för sin åsikt om mitt utseende. Vi visar att vi är bättre än dom genom att ta det med en nypa salt! Självklart blev jag lite ledsen över kommentaren, det är ju faktiskt den första "hater kommentaren" jag fått, men jag tänker absolut inte gå runt och tänka på det resten utav dagen, och det borde inte ni heller!

(btw, jag vet att det blev liten text av någon okänd anledning!)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback